5 Eylül 2010 Pazar

Bence Yap Güzel Oluyor..

sevgiyle selamladım bugünü.. dilekler diledim hem kendim hemde bütün hepimiz için.. güzel dileklerimi sundum evrene ... bol sevgiyle, bol aşkla, bol istekle ve hisle.. yürekten , içten .. samimi ve tertemiz.. içinde mutluluk barından.. enerjisi , akışı olan .. bol kahkahalı, bol sağlıklı, bol kazançlı ve başarılı, bol sevgi dolu , bol saygı barındıran.. içine kendimi yazdım , sevdiklerimi ve tanımadığım milyarlarca insanı.. önce şükürler ettim sonsuz kere.. sahip olduklarıma ve olduklarımıza .. yaşadığım ana , nefeslerime , sevdiklerime ve yaşadıklarıma , yaşıcaklarıma ..
sevgiyle derin nefes aldım .. içimizdeki iyiliğe , kalbimizin içindeki hislerimize..
ardından bir nefes daha aldım ; tüm ağaçlar , denizler , gökyüzü, yıldızlar, güneş, ay ve tüm doğa , evren için ..
hepimizin dileklerini diledim ..
yazdım yazdım ..
söledim söledim ..
sonrada tertemiz kutumuzu kapattım evrenin tertemiz sularına ve everenin en güzel dilek kutusundan içeri attım ..
müjdem o ki ; dilersek çok yakında gerçekleşicekleridir..
ne istediğimizi bilirsek , gelmesini bekleyişimiz, sadece geliceği gün için geri sayımı başlatmaktır..
ne istediğimizi bilmek içinde ; en yakından kendimizi tanımamız gerek sanırım ..
kendimizle konuşmalı .. onu sevmeli ve kendimiz olmayı dilemeliğiz..
çünkü kendimiz olamadığımız her an; kimse olamadığımız anlarda ve deneyimlerde kaybolur gideriz..
kendimizi , benliğimizi yaratmalıyız ki; bu en yakın arkadaşımızın nelerden hoşlanıp hoşlanmadığını bilelim ..
şimdilerde seçimlerimiz, kodlamalarla, yaşam şartlarımızla dünyevi şeylerle doğru orantıda gider oldu.. bu da bizi; kendimiz olmaktan uzaklaştırıp biz olmayan klonlar yapar oldu.. asıl eşlerimizi , mesleklerimizi,sevdiğimiz yemekleri, içkilerimizi, arkadaşlarımızı , yaşadığımız yerleri en önemlisi zevklerimizi bizden alıp götürüp başkalaşmış benlikler haline getirdi.. ŞİMDİ DUR ! ve lütfen derin bir nefes al !!
kimsin sen ? nelerden hoşlanırsın? gerçekten nelerden keyif alır, kimleri istersin hayatında? sonra sor gerçekten nası bi ev hayal edersin? nasıl bir hikayen olsun isterdin ? önce sevmelisin ama kendini ve tüm evreni, insanları .. en önemli adımsa ; saygı duymalısın tüm olanlara .. kendine , doğaya, insanlara ve pek tabiki de onların seçimlerine .. çünkü ozaman gelir geri hayatta sana.. hisettirir seçimlerle hayatının direksiyonunu nasılda güzel çevirdiğini.. yolculuğunun keyifini verir sana ..
ister gaza basıp hızlı gittiğini , istersende etrafı seyredip nerelerden geçtiğini bu hayat yolculuğu sana .. ama kaçırdığımızsa; direksiyonun başında kendimiz olduğumuz..
seçim senin nasıl gitmek istediğinde , yaşadıklarının bütünü de..
sadece yapmamız gerekense; önce kendimizi onaylayıp sevdikten sonra; gerçekten kendimiz olmaya başlamakla geliyor ,saygıyla .. ardında tüm insanlık ve evreni sevmekle ..
yani anlıcağın hayatımızın bütün ipleri bizde.. replikleri , hikayeside .. sadece farkedip , görüp; yola devam etmek gerek bu hayat yolunda.. sevgiyle attığımız ve attıcağımız bütün yollar mis kokulu çiçeklerle , bir sürü gülümseten hikayelerle ve kahkahalarla dolu olucaktır inanın bana..

hayatta hiç bir şey için geç değildir. geç olduğuna inandığımız herşey; bizim yanına yaklaşmaktan korktuğumuz ; korkularımız ..
onlarla yüzleşmekten kaçtığımız her günse; kendimizden uzaklaştığımız resmin; en büyüğüdür aslında..

korku, kin , nefret, ön yargı , intikam gibi duygular aslında özümüzde olmayan sonradan dünyada bize eklenen şeylerdir. dolayısıyla amaç özümüze dönmekse; ki öyle ; bir önce onlardan kurtulmalı , bahar temizliğine girişmeli ve sevgiyle yürümelğiz bu en güzel sevgi yolunda..
sizin gerçekten siz olduğunuzu hisettiğinizde hayatın tadı bugüne kadar hiç kefşetmediğiniz ve en keyifli, en güzel tat olarak kalıcak ağzınızda, kalbinizde ve ruhunuzda..

geç kalmadınız; çünkü burdayız .. başlangıç ve değişim herzaman ve heran da olabilir yine ve yine biz istedikten sonra ..
sadece değişmekten korkmayın yani anlıcağınız hiç bir şeyden korkmayın !! herşeyi sevin ve sayın .. ozaman size gelenler; en güvenilirler, en istedikleriniz ve en siz olanlar olucaktır..
dilekleriniz herkesin iyiliğine, herşeyin hayırlısına vesile olucak şekilde olmalı ki; geri dönüşleri hep yüzünüzü güldürsün, sevinçten içinizi gıdıklasın..

halen okuyorsan; ozaman başlamk için tam zamanı !! (=

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder